Mä taidan olla tässä kaupungissa ainoa, joka ei oo kovin innoissaan kovista helteistä ja auringon paisteesta. Suoraan sanoen mä inhoan kuumuutta (varsinkin kun jouduin tänään juoksemaan TUOLLA pallon perässä) ja sitä miten iho käy läpi monta eriväriskaalaa seuraavan kolmen kuukauden ajan. Rusketuksestakaan en itelläni yhtään tykkää, mutta tietenkin mulle on siunattu täällä jo koto suomessa ruskettuva iho. fkhgkfhghg
On kyllä ollut ihan ihmefiilis jonkin aikaa. Mulla on tällä hetkellä vaan yksi asia mistä voisin olla vihanen, mutta oon tosi ärtyneen olonen. Mikään ei tunnu kivalta, ei ees tämä. Tuntuu kun vois vaan heitellä ihmisiä tavaroilla.

Tulin tossa puol kolme kotikaupunkiini ekaa kertaa kahteen päivään. Sitä ennen olin käynyt 'lomailemassa' Pieksämäellä yhden joukkuekaverin luona. Olin ihan muksaa, varsinkin kun pääs mopon kyytiin ^____^ ! Tuli myös Slummien miljonääri katottua ja se oli _oikeasti_ niiden kaikkien 8 oscarin arvonen. Harvoin tulee löytäneeksi leffaa, joka oikeesti saa elämään niin paljon mukana JA johon on noin ovelasti sujautettu rakkasutarina, ilman että kuitenkaan koko leffa pyöris sen (rakkauden) ympärillä. PLUS ekaa kertaa ikinä tunsin kiinnostuvani vähän Intian kulttuuristakin! Tuossahan vois vaikka vahingossa oppiaki jotai.
Tosin jos ei kohtaloon nyt satu uskomaan, niin se leffa saattaa ruveta hiukka ärsyttämään ajan myötä.
  ^Ja tämän sairaan kiinnostavan (:D:D) elokuva-arvosteluni jälkeen jatkan siitä reissun selittämisestä.
Potkin paljon paljon jalkapalloa ja viihdyin, vaikka helteet olikin alkanut. Ruokakin oli hyvää, vaikka tunsinkin vähän huonoa omatuntoa siitä että perhe joutu elää ne 4 tarjoamaansa ateriaa ilman lihaa MUN vakaumuksien takia. Välillä just sen takia tuntuu pahalta käydä ihmisillä, kun ne joutuu tekemään ylimääräisiä järjestelyjä mun syömisten takia. Tekis mieli välillä pyytää siitä anteeksi, mutta ei kai vieraat ihmiset voi sulle oikeastaan muuta tehä kun hymyillä ja tarjota se ruoka, vaikka todellisuudessa ärsyttäiski, eh? Sitten taas tuntuu melko tyhmältä inittää vastaan.
Japannissahan muuten kasvissyöjät ei yksinkertaisesti syö kasvispöperöitään (tai muut ruoan suhteen vakaumuksia omaava) muualla kuin kotona. He siis syövät aina sitä mitä vieraissa tarjotaan ja toteuttavat sitten kotona oman päänsä mukaan.  Oikeestaan se on musta aika hyvä käytäntö, mutta näinköhä onnistuis täällä.

Tällä postauksella piti olla jossain vaiheessa pointtikin, mutta unohin sen. Menen siis tuonne tappohelteeseen käyttämään koiran------>