My heart is in the right place
So wipe that smirk right off your face
Don't make me feel like that
Cause that's just plain not nice

Ankaraa ilta-ketutusta tänään ollut. Varsin erikoiseen paikkaan, sillä äsken tuli käytyä seittemäs Potteri katottua. (Ja se oli just niin hyvä, kun kirjaan verratessa leffa voi olla). Olin vielä teatterista lähtiessä melko hyvällä päällä, mutta koska satun olemaan minä niin eihän se tietenkään pysyvää ole. Olis kiva tietää mikä mun päässä yhdistää ärsykkeet toisiinsa niin, että hyvä mieli katoaa hetkessä, eikä mun itsehillintä pysty käsittelemään äänihuulia.. saati ajatuksia. 
Kävis melkeen kanssaolijoita sääliks, ellei ääni mun päässä inttäis näiden ihmisten sen ansaitsevan. Ja näitä ihmisiä on paljon. Kaikissa on jotain vikaa ja enkä oikeen pidä kenestäkään jos vaan sille päälle satun.
Ainoa ihminen kenelle en tällä hetkellä vihainen osaa olla on Mane. En oo oikeen koskaan osannut olla sille kauhean vihanen mistään milloinkaan. Se jotenkin muistuttaa mua ajalta jolloin olin viaton ja puhdas kersa.. Ja oon tällä hetkellä melko surullinen juuri tän ihmisen takia, kun se ei saa oikeen ikinä sitä mitä ansaitsis. dghd ,_,

Asiasta kukkaruukkuun: Heräsin eilen ekaa kertaa kesälomastani opiskelemaan huiman päivän ajaksi, jolloin luin saksan sanat ja tein matiikkaa aavistuksen. Kaikki tää vaan sen takia että sain köyhät kaksi tuntia maistaa vielä jonkin tasoista fysiikan opetusta ja opin jotain. Sekun on niillä tunneilla ollut harvinainen käsite sitten kasiluokan, kun tää ko. mies ope alko mulle opettaa. Nytkun se oli poissa niin kerrankin joku pätevä jaksoi selittää. Hitto, oon niin kauan saanu nauttia tasokkaasta opetuksesta että ihan sairasta huomata miten pätemätön tää yks loppujenlopuks on. Ja kyllä minä tahdon oppia, vaikken aina sitä näyttäskään :D Mutta nyt siis opin ja sen tuloksena tulin niin iloseks että syyllistyin jopa ajattelemaan että "hei, ehken mä ookkaan niin idiootti". 
Mutta en saa sitä tunnetta kuitenkaan tarpeeksi usein, että jaksaisin sinnitellä niin paljon kuin tarpeen on numeroiden nousuun.
Tuntuu että alkaa totuuden hetket olla käsillä tän peruskoulun suhteen. Enää silmänräpäys ja huomaan olevani lukiossa.