Ihme vaeltelua ollu koko tää ysin alku ainakin omalta osalta, kun kaikki tapahtuu jotenkin hämmentävän hyvin. Mitään hirveän dramaattista tai noloa ei itselleni ole tapahtunut, enkä joudu enää stressaamaan pahasti koulusta koska opokin mainitsi että jos pystyn pitämään puoliakaan numeroita siinä, missä ne nyt ovat, niin ei hätää. ~ 
Kuljen nyt jossain hyvin rauhallisessa maastossa verrattuna ainakin kaikkiin kouluvuosiin ennen tätä. Ihan kun olisin taistellut tieni jonkun palavan kuivan metsän läpi, lähes ehjänä. Mitä siitäkin sitten ajatella :D Tuuli vaan viheltää pään sisällä.

Noo, tosin yhdessä toisessa viidakossa olen ruvennut viime aikoina vaeltamaan (sisäinen pervoni hihittää). Juuri tän miehen kanssa (:::D). On niin monta asiaa jota yritän punnita, koska naisen aivoilla en tietenkään osaa mistään tehdä yksinkertaista. Mutta tällä kertaa annan sen itselleni anteeksi, sillä teen tämän muidenkin tunteita ajatellellen.
Herään vain aina välillä tajuamaan miten hassuun paikkaan on elämä taas mut kuljettanu. Ihanaa miten se aina yllättää tälläisenkin joka on typerästi yrittänyt tynnyrissä elää. Pitäs munkin varmaan jotain uskaltaa tehdä, ettei kaikki jää vain tän virran mukaan. Mutta voin vain sanoa että fdhfjkhfg piu pau oon ihastunut käpy <3

Kävin tuossa viikonloppuna taas palloa potkimassa ja oli ihan muksaa once again. Vaikee ees tajuta enää miten vielä vuosi sitten suunnittelin vakavana (ja lähes varmana) lajin lopettamista. Luojan kiitos mulle puhuttiin järkeä, vielä kun nää oman "urani" parhaat ajat on koittanu sen jälkeen. :---) Sitä paitsi oon huomannu että mun parhaimmat ystävät on juuri sieltä suunnalta muodostunut, eli on tuo futis mulle melko paljon antanut.
Enihow itse turnauksessa tultiin viidensiksi, vaikkei yhtään peliä varsinaisella peliajalla hävitty. Voisin myös tietenkin taas marmattaa tuomareista maailman tappiin (no, milloin en voisi :D) mutta en vaan jaksa. Vaikka mainittakoon: Miksi helvetissä ei voida pitää samoja sääntöjä missä kaikkialla muuallakin, vaan tehdä omat säännöt tommoseen turnaukseen? Viniviniväniväni jne.
 
Olen hupsun hyvällä päällä joten menen nuo läksytkin vääntäsemään kun toi genetiikka luonnistuu ihan mukavasti!