Uh mama, kolmen viikon harkkatauko on vihdoinkin ohi<3 Eikä oo ennen ollut näin tuskaa olla sellaisella; oon kokenut todella suurta turhautumista itseeni, sosiaaliseenverkostooni ja rahatilanteeseeni. Eka taukoviikko vielä sillein meni, mutta heti sen jälkeen tuntuu että pitää päästä potkimaan palloa. Ei noi sportitkaan pysty korvaamaan sitä fiilistä, jonka saa vaan sillä tietyllä porukalla ja vetäjällä. Nih!
Nyt kun oon näistä harkoista kotiutunut, rupesin taas mölyämään t.a.t.u:n tahtiin, mutta opiskelumielessä! Oon kuunnellu nyt enemmän näitä venäjäksi laulettuja. Tosi vaikee löytää youtubesta videoo jossa lyricsit ois kirjoitettu oikeilla kirjaimilla :< Kohta siirtynen Emilie Autumin musamaailman ernuiluihin.

Mä oon jotenkin nukahtanut siihen aatteeseen, että pitäisi olla miljoona kaveria ja kaikkien pitämä. Se on kai lähteny tästä kun lukiossa yllättäen ihmissuhteet alko luistaa. Ennen nautin täysillä pienestäkin hetkestä, jonka joku mulle soi koska se oli niin imartelevaa. Nyt oon sikamainen ja tahdon kaiken. Heti. Pitäis taas herätä siihen vaatimattomuuteen, etten menetä sitä mitä mulla jo on. Viimeistään varsinkin nyt, kun oon muuttumassa taas yhtä sairaanoloisen mustasukkaiseks kuin silloin kasiluokalla aikanaan.
Asiasta kukkaruukkuun... Tää jakso on opiskelultaan menny paljon heikommassa hapessa, joten ensi viikkoinen koeviikko jännittää aivan helvetisti. Pitänee alkaa jo hiljalleen valmistelee.



Oon miettiny tätä mun päämäärätöntä kirjoitusta. Haluaisin ruveta kirjoittamaan vihdoinkin sillein, että minun tututkin on tietoisia siitä. Syynä se, että se tuntuu nerokkaalta ajatukselta: saisin huomiota lähimmäisiltäni ja ilmaisisin taas itseäni aivan kuten haluan. Toisaalta pelkään alkavani sensuroida ja toisaalta sitä etten ala sensuroida. Pelkään vähänväliä, että jos tekisin julkista blogia niin jutut ois... juuri sellaisia mistä tulee seuraavana päivänä morkkis. Pelkään myös tulevani liian kilpailumieliseksi, joka on aina ollut suurin syy sille etten ole tätä aiemmin tehnyt. Jaloin syyni olla bloggaamatta sitten on säästää monen ihmisen aikaa (netissä lol) kun en usko tuovani nettiin mitään sen suurempaa tai uutta kuin nää aikasemmat bloggarit. Enkä halua ruveta sellaiseksi massamuotibloggariksi >:(! 
Mutta voi innon määrää kun alan mielessäni kaavailla omaa blogia! ~