Hei, rakas vittuilu-päiväkirjani. Olen vihainen itselleni.

Oon jo pitkään taistellut sen edestä, että oppisin viimeinkin sosiaaliseksi, enkä valittaisi yksin kotona koneen luona perjantai-iltaisin. Syynä se että se kuinka masentavaksi oma seura tuli liiallisuuksina. Joten korjasin sitä.
Kaikki toimi kohtuu hyvin kesälomasta ja ekan kuukauden koulunkäyntiä mutta ei enää.
En jaksa/kykene/tahdo/raaski/uskalla puhua ihmisille. Eikä ongelma ole sinällään suuri, mutta kuuluu juuri niihin jotka voisin itse hoitaa. Ja mä hoisinkin. Nyt kuitenkin tekis mieli juosta seinää päin ja murtua siihen.
Hyvin vaikea sanoa millon tajusin että oon tässä alkupisteessä taas, mutta ei sillä oikein väliäkään tunnu olevan. Ei kukaan, eikä kenenkään missään tapauksessa tarvitse, välittää miten pahasti skitsoan pääni sisällä. Mun pää ja mun ongelmat, josta kärsin tuurilla vain minä ja ne raukat jotka joskus ehkä sattumalta tämän tekstin läpi kelaavat (:D). Mutta silti en voi kieltää etteikö tää huonoina hetkinä oikeasti lamaannuttaisi melko täydellisesti.
En tunne kuuluvuutta mihinkään tällaisena, enkä edes tiedostanut sitä ennen kuin tapasin toisen joka selitti samasta. Kai kaikki negatiivinen ajattelutapa tarttuu, en tiedä, mutta tässä tapauksessa olen melkeen vihanen tällekin ihmiselle. Koska mun on pakko olla vihainen kaikelle.
Juuri sen takia myös tulevaisuus pelottaa aika ajoin tuhottomasti: Jos voisin muuttaa pois, niin saattaisin mennä jatko-opiskelemaan lukioon jossa löytyy saman harrastuksen omaavia, mutta ei mulla ole varaa unelmoida sellaisesta kun ei ole varaa itteeni elättääkään. Ja sitten kun oon täysin sekaisin omasta kuulumattomuudestani mihinkään niin en osaa edes keskittyä olennaiseen, enkä osaa olla onnellinen. The happy end, eh?

Ja kyllä, voin mennä täysin takuuseen että ääni kellossa muuttuu täydellisesti. Ehkä jo huomenna. (Ja viksumpi minä lisää, että ei kellään mene yhtään sen paremmin täällä missään.)
Suurimmaksi osaksi tää kaikki oma marmatus syntyy kuvasta, jonka saan muiden tilanteesta, mutta mitä voi sanoa kun näkee vaan pintapuolen?