Jotenkin arvasin että tää loma on ohi silmänräpäyksessä ja pitäis palata keskelle kaiken arjen haastetta. Mua pelottaa jotenkin enemmän kun en oo tajunnut valmistautua mihinkään mitenkään. D: En saanut ees kunnolla akkuja ladattua, koska olen ollut sosiaalinen. En tiedä kumpi on omassa tärkeysjärjestyksessä ekana. Nukkuminen vai seura. Voi vaikeus.
  Ihan mukavasti tää loma silti meni. Pääsin käymään siellä Pieksämäellä ja oli todella hauskaa. Siellä vietin aikani torstaista tähän lauantaihin ja Siilin koulussakin kävin pyörähtäneeksi. Tunsin kovaa myötähäpeää kyllä niiden juttujen tasolle :'D + mulle oltiin hyvin ilkeitä, he (kaikki nuo ilkeät myös ovat laittaneet kaveripyynnön faceen D:).
Pelasin myös paljon Guitar Hero kolmosta ja katoin The invention of lying, joka oli melko loistava. Siinä oli jotenkin ystävälliseen ja hauskaan muotoon laitettu piiloon vähän vakavampiakin asioita tavalla, jolla mäkin tahtoisin osata puhua. Ja siinä oli paljon herttasia hahmoja.

Mutta tosiaan liikuin loman aikana melko runsaassakin seurassa, ainakin omalla mittapuulla. Vaikka kyllä jännitin vähän sen puoleen että viihtyykö jokainen osapuoli..
En tiedä tapahtuiko siinä sosiaalisoituessa paljonkin väärinkäsityksiä samassa mutta eikai sillä väliä? Aijon olla rehellinen jos selvennyksiä pyydellään. Minä en oo ajatellut pitkään aikaan luopua sinkkuudestani. :D Mua suorastaan vit- ärsyttää ajatus siitä että joku ajattelee mua niin omanaan ja avuttomana. No, ainakin nyt tiedän miltä exästä tuntu. Jännä kyllä..
Miksi tää oli sitten erityisen jännää? No, tulin 'hoidelleeksi' kahta prinssi rohkeaa yhtä aikaa. Tämä yksinkertaisesti siitä syystä että molemmille olin aikaani luvannut. Taivas tietää miksi, koska tiesin olevani helvetin kiireinen lomalla. Osaksi myöstä syystä joka ei ollut mun päätettävissä.
Myös Ellu piti mukaan ahtaa, koska se oli yksi niistä harvoista joita halusin oikeasti nähdä. JA olipa se saanut äidiltäänkin rahaa viedäkseen yhden kaverin syömään. Joten minäpä uhrauduin ihan mielelläni. Omnom thai ruualle vaan !  Ja jotenkin ihmeen kaupalla onnistuin tapaamaan kaikkia hyvällä mielellä. Hallelujah.
Milaa on kyllä ollut kova ikävä..
 

fdjgfjbgfhj oon nyt jotenkin melko toimeton... Voisin huomenna tehdä jotain hyödyllistä.