Oon kyllä nyt höpsösti hämmentynyt ollut viimeisimmät 24 tuntia, koska tuntuu että mun koulu lähtee menemään alamäkeä. Tuntuu etten vastaa enää lainkaan oman ikäluokan tasoa ja kaikki tieto menee ylivaikeaksi. Epävarmaksi taas tulen siitä että en ymmärrä läksyjä kovin hyvin. Voi perkeleperkeleperkele.. En millään jaksa uskoa kolmeen vuoteen lukiossa jos oon näin surkea already. Melkein sanoisin että mua pelottaa, enkä millään nää onnea tulevaisuuteen.
+ Oon saatanan kettuuntunut kun mun elämää varjostaa nyt koulussa sen yhden hyppääminen takas mun elämään. Okei, ollaan puheväleissä ja oon hyvin iloinen siitä, mutta livenä ei sitten mitään. Oon turhan surullinen siitä miten paljon se muita huomioi, enkä tahdo olla semmonen. Se veti mut aikoinaan niin hulluuden rajamaille, enkä enää semmoista jaksais. Ei mulla oo siihen varaa tällä hetkellä.
Niin ja siitä miehekkäästä; tulin siihen tulokseen että oon henkisesti liian epävakaa mihinkään sellaiseen mitä se olis toivonut. Tuntu kohtuullisen pahalta sanoa se sille kun olin ehkä vähän turhaa toivoakin antanut. Se tuntui erityisen pahalta jo omalla kohdalla, enkä voikun surkutella miten pahalta siltä tuntuu. No, kai se on sitä elämää. Oon kyllä kohtuu helpottunut jollain tapaa...

Melkein väärin, että tulen kirjoittaneeksi tänne ylös vain kaiken mikä tulee pahanolon mukana. (Esim: nyt.)
Tuntuu etten jaksa ketään enkä mitään, ja silti mulla on nytkin ikkunan alakulmassa miljoona avointa mesekeskustelua ihmisiltä joille en jaksaisi puhua. Jolleivat he puhu omista ongelmistaan (kyseessä siis ihmisiä jotka puhuvat VAIN omista ongelmistaan) niin minulle puhuvat ihmiset joiden tiedän haluavan minun tehdä asioita joita en itse halua. Ahdistaa niin uskomattoman paljon, etten siedä sekuntiakaan kohta.
Ja niin säälittävältä kun kuulostaakin: Tekis mieli mennä jonnekkin nurkaan itkemään ja huutamaan.
"Antakaa mun saatana olla"
Pieni valopilkku näihin hetkiin on se että tod. näk. meen lähi viikonloppuna jonnekkin kaupungille pitkästä aikaa ostoksille. Materialismi<3

Loppuun galluppi:

JOS VOISIT SAADA..
1. Ihan mitkä tahansa hiukset, niin minkälaiset ne olisi? > Tämähän vaihtuu usein, mutta: Lyhyet valkoiset, takapiiskalla ja etuhiuksilla TAI pitkät tuuheat, joilla saa unelma kikkuroita.
2. Minkä tahansa lemmikin, mikä se olisi? >  nykyinen on ihanin<3 Mutta mustat kissat olen huomannut vallan hurmaaviksi.
3. Kenet tahansa poikaystäväksesi, kuka se olisi? >Hmm, Brian Molko tai Benjamin Kowalewics
4. Lento-, ajatusten luku- tai näkymättömyystaidon, minkä niistä ottaisit? > Lento, koska oon huomannut että oon sitä onnellisempi mitä vähemmän tiedän ihmisten mielipiteistä ja näkymättömyys kuulostaa jotenkin... Näkymätön-Ninniltä joka ei ollut kovin onnellinen tarina.
 
MINKÄLAINEN ON OLOSI...
1. Parhaitten ystäviesi seurassa? > Onnellinen, laumaan kuuluva
2. Tällä hetkellä? > Kohtuu ahdistunut.
3. Ihastuksesi seurassa? > vaikea selittää. hiukan surullinen.
4. Vihamiehesi seurassa? > ei mulla semmosia oo :D
 
MITÄ SANOISIT JOS..
1. Heräät keskellä yötä siihen, että ystäväsi heittää päällesi kaalikääryleitä? > No voi ny saatana...
2. Isäsi sanoo, että hän on kyllästynyt elämään ja sanoo lähtevänsä etsimään Alaskasta onneaan? > öö, tota et tahtois ottaa mua mukaan?
3. Huomaat olevasi raskaana? > no voi ny saatana.
4. Suuri rakkautesi polvistuu koulussa eteesi ja vannoo ikuista rakkautta sinua kohtaan? > Ah varsin kliseisen hetken valitsit, rakkain
5. Löytäisit sänkysi alta salaisen reitin maan alle, kulkisit sitä eteenpäin ja päätyisit sitten mäkkäriin? > VITTU JES!
 
VASTAA TOTUUDENMUKAISESTI SEURAAVIIN KYSYMYKSIIN
1. Seurusteletko? > en
2. Kaipaatko menneisyyttäsi? > hmm ehkä vähän
3. Ketä halaisit nyt jos saisit halata ketä vaan? > Manea
4. Onko sinulla outoja tapoja? Mitä? > Varmaan muiden mielestä paljonkin mutta oon liian kieroutunu ite niitä huomaamaan.:D
5. Entä mielihaluja? > varmana niitäkin.
6. Oletko liian kiltti ihmisille? >no ajoittain selvästi joo. D:
7. Minkävärinen on päiväpeittosi sängyssäsi? >sininen eiku musta
8. Montako ihmistä on kanssasi samassa tilassa nyt? > kaksi