Huhhuh ko käy itse hengittmäinenkin jo työlääksi. Melkein voisin tähänkin simahtaa ellei kohta edessä oli läksyjen teko, jota oon lykännyt jo liian kauan. Vielä melko hupsusta syystä, joka on toistunut jo useammin;

Olen oleillut miehekkään kanssa.


Toisaalta oon hiton ilonen ja toisaalta hirveän ahdistunut tästä huomiosta, jonka saan.
Ois kummallekin osapuolelle helpompaa jos rupeaisin minäkin tajuamaan mitä haluan, mutta kun en. D: Tää pallo ois vähän niinkun nyt mulla ja mun pitäis pelata se sillein reilusti tuon toisen takia, kuitenkaan ryhtymättä valehtelemaan itelleni. Se kun ei todistetusti ikinä toimi.
Onneksi tää ukkeli on sen verran ihana, että ei painosta mihinkään (viimeisenä seurustelemaan). Näin ollen millään ei ole kiirettä. Hihs. :)
((Mutta en voi kieltää etteikö heti huomais tämän vaikuttavan opiskeluun. Miksiköhän minä tänäänkin olen näin myöhään läksyjen teon lykännyt?))

Huomenna ois sitten lääkärin tarkastus, wii!