Voi pyhä perse mikä angsti iski taas takamukseen. Onko vika mun mielikuvituksessa vai onko elämä jotenkin helvetin tylsää ja turhaa oikeasti.

Tajusin just mikä on maailman rasittavin ihmistyyppi; Nämä alistaja-pelkuri-idiootit.
Oikeasti, mikä siinä on kun ei oma elämä riitä vaan pitää sotkea muidenkin, ja päälle tuottaa mahdollisimman paljon mielipahaa? Ja ennen kaikkea: Miksi helvetissä ei pystytä MITÄÄN myöntämään ja on pakko tehdä itsestään uhri? Onko selkärangan hankkiminen jotenkin liian vitun vaikeaa vai luuleeko ne oikeasti että niiden joka helvetin reiästä paistaa aurinko? Joo vitut kiroilen vihasena saatana.adsgfdshjk!  En oo oikeen ikinä ymmärtänyt miksi on pakko jotenkin saada kaikesta väännettyä jotain draamaa, ja miksi minkään toimivan järjestelyn ei anneta pysyä. C'moon, kaikkia ei voi miellyttää, joten kannattaa opetelle myös pettymisen jalo taito.
Typerintähän tässä on se että tyyppi on (tyhmä) AIKUINEN, ollut jo useamman kymmentä vuotta, joka luo pahaa karmaa (viisaiden) aikuisten kesken. Sivusta seuranneena voin sanoa, etten todellakkaan tahdo riidellä omassa aikuiselämässä, koska kaikki sanomiset otetaan paljon vakavammin ja ihmiset on paljon viekkaampia. Noo, tässä taas karma iskee rautaisella nyrkillään.

Ah luoja miten väsynyt olen kouluun säälittävän kahden lyhyen päivän jälkeen. Tuntuu etten tule saamaan mitään aikaiseksi kun motivaatio loppui tähän. Ja kaikki se into mitä mulla oli numeroiden kohottamiseen on kadonnut. Juuri semmonen olo että jaahas et pysty tuon parempaan, vaikka yrittäisitkin. Mene siis nurkkaan, sinä turhake.
Huomaa kyllä ettei koulu oo hyväksi ainakaan mulle. Tulee vaan ahdistus ja masennus, eikä se ole edes vain koulun syy. On nimittäin sosiaalisessaelämässä koukeroita ja päälle vielä omat henk.koht. ongelmat. Lähes koko ajan päällä oma yksityinen helvetti ja siellä kovan luokan vitutus bileet.
Jos saman vanhan kaavan mukaan mennään niin ennemmin tai myöhemmin rupean taas kovan luokan eskapistiks. Ja olkoon vaikka niin, mutta perkele en kyllä voi antaa itteni luovuttaa ainakaan koulun suhteen kun oon kumminkin loppusuoralla!  Sitä paitsi mulla on vielä keskivertoa parempi ka., joten jos edes ne pidän ylhäällä pääsen heittäen lukioon. Mää vielä näytän tolle inittäjä paskalle mun pään sisällä yarr ~!



Oon muuten tässä kelaillut miten jäljessä oon oman ikäsiäni joissain asioissa. o___o Ja minä kun pidin itteeni kypsänä (HAHA).