Kirjoita kolme elämäsi tapahtumaa otsikoiden alle ja haasta kaverisi tekemään samoin merkitsemällä heidät muistiinpanoon.

10 vuotta sitten minä...
1. Olin viisi vuotias
2. Harrastin tanssia
3. Parhaita kavereitani olivat Jesse ja Anna

5 vuotta sitten minä...
1. Olin kymmenen..
2. Koin elämäni tähän asti vaikeimman kesän
3. Harkitsin ensimmäistä kertaa futiksen lopettamista.

3 vuotta sitten minä...
1. Viisaat huomaavatkin että ikää minulla on 12-vuotta
2. Tein kauheasti väärin.
3. Hengasin vuotiksessa melkeen joka pv.

Vuosi sitten minä...
1. Olin ylläripylläri vuotta nuorempi kuin nyt.
2. Käväisin Lontoossa ja sydän jäi sinne
3. En tajunnut miten idiootti olin silloin.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen oppinut tuntemaan itseni paremmin
2. Saanut uusia kaveruuksia, jopa toisesta sukupuolesta
3. Siivonnut huoneeni ainakin kerran.


Eilen minä...
1. haahuilin.
2. suunnittelin tätä päivää
3. muistin kaiken mitä silloin tein.

Tänään minä...
1. värjäytin hiukset
2. näin yhtä ystävää sitten puoleen vuoteen
3. käväisin elokuvissa.